Povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte – ne odpirajte povezav in ne vnašajte svojih podatkov! 02. 09. 2022 Banke in hranilnice v zadnjih dneh beležimo povečano število lažnih sporočil, ki jih stranke prejemajo preko elektronske pošte. V sporočilih se pošiljatelj izdaja kot pošiljatelj banke ali druge zunanje institucije in prejemnike sporočil vodi na lažno spletno stran (npr. skrivajo se za pretvezo, da je kreditna kartica blokirana ali gre za izboljšanje varnostnih ukrepov) ter od prejemnikov zahteva obvezno potrditev ali aktivacijo z vnosom osebnih, prijavnih in/ali kartičnih podatkov. Tako pridobljene podatke nato zlorabijo za izvajanje nepooblaščenih plačil predvsem na tujih spletnih straneh, in sicer v breme vašega bančnega računa ali plačilne kartice. Ponovno vas opozarjamo, da prejemniki morebitnih tovrstnih sporočil ne klikate na povezavo v sporočilu, ki jo prejmete na elektronsko pošto ali na mobilni telefon. Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj zbrisati. Če dvomite v prejeto pošto, ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, nemudoma kontaktirajte kontaktni center hranilnice na tel. št. 01 3000 200 ter kartico blokirajte. Blokado kartice lahko izvedete tudi v mobilni denarnici DH Denarnik, v zavihku Moje kartice / Nastavitve. Več o tem, kakšne metode uporabljajo spletni goljufi, da bi se dokopali do vaših podatkov in vas oškodovali, lahko preberete na spletni strani hranilnice: Varno poslovanje ter na spletni strani slovenskega nacionalnega odzivnega centra za kibernetsko varnost SI-CERT na naslovu: Spet o phishingu – Varni na internetu.