Miklošičeva 5
LJUBLJANA
1000
Slovenija
info@delavska-hranilnica.si
Facebook Google+ Twitter Instagram

Spletna banka DH Osebni

Aktivirajte spletno banko DH Osebni. Njena uporaba je enostavna in uporabniku prijazna ter vam omogoča, da bančne storitve opravljate hitro in varno, kjerkoli in kadarkoli.

Prednosti

  • Opravljate lahko večino bančnih storitev, brez obiska poslovalnice.
  • Na enem mestu lahko pregledujete stanje in promet na vaših osebnih računih in računih, za katere ste pooblaščeni ter plačujete obveznosti.
  • Spletna banka vam je na voljo 24/7.
  • Poleg časa prihranite tudi denar, saj so stroški nižji kot na bančnem okencu.
  • Uporaba spletne banke je varna, saj ima DH Osebni vgrajene sodobne varnostne mehanizme.
  • V spletni banki nadzorujete aktivirane naprave in upravljate z dnevnim limitom za mobilno banko DH Mobilni, ki jo imate nameščeno na mobilnem telefonu ali tabličnem računalniku.

 

Z Rekono uporabniškim računom lahko enostavno in varno uporabljate vse bančne aplikacije Delavske hranilnice, tako spletno banko DH Osebni kot mobilno banko DH mobilni in mobilno denarnico DH Denarnik.

DH kartica Mastercard

Več

DH Osebni račun

Več

Mobilna banka DH Mobilni

Več

Mobilna denarnica DH Denarnik

Več

Dh klasični račun

Več

Storitve DH Osebni


 V spletni banki DH Osebni lahko:

  • spremljate poslovanje na vaših in pooblaščenih osebnih računih ter hranilnih knjižicah,
  • izpisujete promet z možnostjo prenosa v elektronsko preglednico,
  • spremljate porabo na Mastercard karticah,
  • izvršujete plačila s plačilnimi in internimi nalogi,
  • posredujete prošnjo za dodatni limit na osebnem računu,
  • pregledujete trajnike ter odpirate nove, urejate ali ukinete obstoječe,
  • prejemate, plačujete in naročite e-račune,
  • pregledujete arhive plačil,
  • menjavate sredstva iz domače v tuje valute in obratno,
  • aktivirate mobilno banko DH Mobilni na vašem telefonu ali tablici,
  • omogočite si lahko SMS ali e-mail obveščanje o prilivih, odlivih, obdelanih nalogih, avtomatsko obveščanje o stanju na računu, obvestilo o poteku limita, depozita, o prejetih e-računih, SDD nalogih ter o uspešnem in neuspešnem vstopu v spletno banko,
  • posredujete vprašanja hranilnici,
  • sprejemate obvestila hranilnice.

 

> Prikaži

Varnost in dostop do spletne banke DH Osebni


Spletna banka DH Osebni ima vgrajene sodobne varnostne mehanizme. Do spletne banke lahko dostopate z Rekono uporabniškim računom, potrebujete le računalnik, mobilni telefon in dostop do interneta.

 

Da bo vaše poslovanje res varno vas vabimo, da obiščete spletno stran Varni na internetu, kjer vam še posebej priporočamo, da se seznanite z informacijami o varnem spletnem bančništvu.

Aktivacija in dodatne informacije

Imetniki osebnih računov lahko aktivacijo spletne banke DH Osebni opravijo brez obiska poslovalnice. Ob prijavi v spletno banko z Rekono računom se ob ustreznem nivoju zaupanja Rekono računa spletna banka aktivira brez predhodne oddaje vloge v poslovalnici. Za ustrezen nivo zaupanja Rekono računa uporabnik prijavi kvalificirano digitalno potrdilo, vnese identifikacijski ključ (pridobitev je možna samo z osebnim obiskom poslovalnice) ali vnese podatke bančne kartice (zadnjih 6 številk kartice in PIN številko kartice).

 

Splošni pogoji za uporabo spletne banke DH Osebni

Navodila za uporabo spletne banke DH Osebni

 

Dodatne informacije glede postopka prijave ali uporabe spletne banke DH Osebni lahko dobite vsak dan od ponedeljka do petka med 8.00 in 18.00 uro na telefonski številki 01 3000 200 ali pa nam posredujte ....

Pogosta vprašanja


Kaj omogoča nova spletna banka

Spletna banka DH Osebni omogoča: 

  • pregled, iskanje, izpis in izvoz prometa na lastnih računih (redni račun, gotovinski račun, hranilna knjižica, kartični račun) in računih, za katere je uporabnik pooblaščen, 
  • pregled prometa, opravljenega s kreditnimi karticami,
  • vnos in izvedbo plačilnih nalogov (UPN nalog, plačilo v tujino, interni prenos med računi uporabnika)
  • vnos, izvedbo in pregled trajnih plačilnih nalogov,
  • pregled direktnih obremenitev na računu,
  • vnos, izvedbo in pregled e-računov ter e-prijave in e-odjave, 
  • vnos in pregled sklenjenih depozitov,
  • pregled varčevanj in nakazovanje sredstev za namen obročnih varčevanj, 
  • pregled kreditov in nakazovanje sredstev za namen odplačevanja kreditov,
  • opravljanje menjalniških poslov,
  • vnos prošnje za redni in izredni limit ter pregled limitov,
  • omogočanje dostopa tretjih ponudnikov v okviru PSD2 odprtega bančništva in upravljanje z danimi soglasji tretjim ponudnikom, 
  • osebne nastavitve, nastavitve glede avtorizacij in nastavitve glede obveščanja,
  • upravljanje z mobilnimi napravami glede dostopa do mobilne banke Dh-Mobilni,
  • vpogled v mesečne izpiske za račune,
  • možnost posredovanja vprašanj in pripomb hranilnici, 
  • sprejem obvestil od hranilnice in
  • izvajanje drugih storitev, ki jih Dh-Osebni omogoča.

Kako aktivirati spletno banko in opraviti prvo prijavo

Imetniki osebnih računov lahko aktivacijo spletne banke DH Osebni opravijo brez obiska poslovalnice. Ob prijavi v spletno banko z Rekono računom se ob ustreznem nivoju zaupanja Rekono računa spletna banka aktivira brez predhodne oddaje vloge v poslovalnici. Za ustrezen nivo zaupanja Rekono računa uporabnik prijavi kvalificirano digitalno potrdilo, vnese identifikacijski ključ (pridobitev je možna samo z osebnim obiskom poslovalnice) ali vnese podatke bančne kartice (zadnjih 6 številk kartice in PIN številko kartice).

Prijava novega digitalnega potrdila

V spletni banki lahko sami prijavite določena kvalificirana digitalna potrdila in sicer Poštarca, Halcom ali ACNLB. Z vašim profilom se bodo povezali samodejno na podlagi davčne številke. Če prijava vseeno ni uspešna (odvisno od 

vrste potrdila, npr. Poštarca G2, Halcom e-signature PO, ACNLB Subca), se za pomoč obrnite na Kontaktni center (01 3000 200, dh-osebni@dh.si).

 

Za prijavo novega kvalificiranega digitalnega potrdila Sigenca je potrebno Kontaktnemu centru sporočiti serijsko številko potrdila na številko 01 3000 200, na naslov dh-osebni@dh.si ali preko sporočil v spletni banki DH Osebni v meniju Komunikacijski center (ikona kuverta) -> Novo sporočilo ali Pomoč -> Pošljite nam sporočilo. Vsakokratno menjavo potrdila Sigenca je potrebno sporočiti Kontaktnemu centru, da ga lahko omogočimo za prijavo. Poleg posredovanja podatka o serijski številki potrdila je potrebno z novim potrdilom opraviti tudi poskusno prijavo.

 

Prijava ali odjava se izvede v meniju ProfilOsebne nastavitvePrijavni elementi, s potrditvijo polja Prijavi/Odjavi kvalificirano digitalno potrdilo in gumbom Shrani. Uporabljeno kvalificirano digitalno potrdilo, ki ga prijavljate, je zapisano v razdelku Podatki trenutno uporabljenega kvalificiranega digitalnega potrdila nad omenjenim poljem. Če zapisa ni, je potrebna ponovna odjava in prijava v spletno banko, pri kateri izberete digitalno potrdilo.

> Vsa pogosta vprašanja

 

KONTAKT