Miklošičeva 5
LJUBLJANA
1000
Slovenija
info@delavska-hranilnica.si
Facebook Google+ Twitter Instagram

Pogosta vprašanja

Android

Kaj omogoča mobilna denarnica DH Denarnik?

Mobilna denarnica DH Denarnik za Android operacijski sistem omogoča izvedbo več storitev, in sicer:

  • dodajanje DH plačilnih kartic v storitev Google Pay in plačevanje z uporabo Google Pay,
  • izvajanje plačil Flik na prodajnih mestih, ki sprejemajo plačila Flik,
  • izvrševanje plačil Flik na račun prijateljev in kontaktov z uporabo telefonskega imenika,
  • upravljanje z varnostnimi nastavitvami pri plačevanju s karticami in Flikom.

 

Za izvajanje brezstičnih kartičnih plačil z mobilno napravo, morate vašo DH kartico dodati v Google Pay in nastaviti Google Denarnico kot privzeto plačilno sredstvo. Mobilna denarnica DH Denarnik ostaja obvezen pripomoček pri potrjevanju spletnih plačil s karticami ali s Flik.

Kakšni so tehnični pogoji za uporabo DH Denarnik?

Pogoj za uporabo aplikacije je mobilni telefon:

  • z operacijskim sistemom Android, najmanj verzije 7.0, ali operacijskim sistemom iOS, najmanj verzije 11.0,
  • z varnostnim protokolom TLS 1.2.

 

Funkcionalnosti DH Denarnika se razlikujejo glede na tip telefona in vrsto operacijskega sistema. V operacijskem sistemu iOS zaradi omejitev, postavljenih s strani Apple-a, ni mogoče izvrševati plačila Flik preko NFC komunikatorja na prodajnem mestu. Z DH Denarnikom ni mogoče izvajati plačil s kartico ali izvrševati plačil Flik preko NFC komunikatorja na prodajnem mestu z mobilno napravo, ki sicer ima ustrezen operacijski sistem Android, vendar nima vgrajene NFC tehnologije za brezžično komuniciranje.

 

Kako registriram mobilno denarnico DH Denarnik?

Za registracijo mobilne denarnice DH Denarnik potrebujete dostop do interneta, bodisi preko mobilnega omrežja bodisi preko WiFi povezave.

 

Postopek registracije in aktivacije:

  • aplikacijo DH Denarnik prenesete iz trgovine Google Play, jo namestite in vstopite,
  • postopek registracije nadaljujete z vnosom podatkov vašega Rekono uporabniškega računa, če je zahtevano z vnosom zadnjih 6 številk katerekoli izmed vaših plačilnih kartic Mastercard, ki jih je izdala hranilnica, in PIN številke kartice ter potrdite istovetnost z varnostnim elementom, ki vam je na voljo v okviru Rekono uporabniškega računa; v kolikor Rekono uporabniškega računa še nimate ali ta nima dovolj visokega nivoja zaupanja, le-tega lahko ustvarite ali nadgradite v postopku registracije mobilne denarnice,
  • po uspešni identifikaciji z Rekono uporabniškim računom določite 4 mestno številčno geslo za vstop v DH Denarnik,
  • po prvem vstopu potrdite povezavo v dodatnem varnostnem SMSu,
  • v kolikor mobilni telefon podpira uporabo prstnega odtisa ali prepoznavo obraza, lahko nastavite tudi ta enostavnejši biometrični element,
  • nadaljujete z nastavitvijo svojega Flik aliasa ter s tem zaključite postopek registracije in aktivacije.

 

Registracija aplikacije na mobilnih telefonih, ki niso zaklenjeni, ni mogoče. Registracija mobilne denarnice DH Denarnik ni mogoča v državah, v katerih velja prepoved oziroma omejitev poslovanja s karticami Mastercard; seznam držav oziroma regij je objavljen na spletnih straneh mednarodnega kartičnega sistema Mastercard.

Kako dodam kartico v Google Pay?

V zavihku Moje kartice je na voljo gumb "Dodaj v Google Pay", ki omogoča enostavno dodajanje kartic v Google Pay:

 

  1. izberite gumb "Dodaj v GPay",
  2. seznanite se in potrdite pogoje poslovanja in
  3. nastavite Google Pay kot privzeto denarnico.

 

Za uspešno dodajanje kartice je potrebno na kartici, ki jo dodajate v Google Pay (začasno) omogočiti:

  • plačila na spletu in
  • plačila v tujini.

 

Z Google Pay lahko plačujete doma in v tujini na vseh prodajnih mestih, ki omogočajo brezstično NFC plačevanje, ali preko spleta z uporabo storitve Google Pay.

Kako plačujem z Google Pay?

Z Google Pay lahko plačujete na vseh prodajnih mestih, ki omogočajo brezstično NFC plačevanje ali preko spleta z uporabo storitve Google Pay.

 

Za uporabo storitve Google Pay je potrebno:

  • v nastavitvah mobilne naprave omogočiti zaklepanje zaslona in
  • vklopiti možnost plačila z NFC.

 

Za potrditev plačil nad 50 EUR lahko uporabite prstni odtis ali prepoznavo obraza. POS terminal od vas ne bo več zahteval vnosa PIN številke.


Brezstična NFC plačila na POS terminalih

  1. odkleni mobilno napravo,
  2. približaj napravo k POS terminalu in
  3. prejmi potrditev v Google Denarnico.

 

Plačila v mobilni aplikaciji trgovca, ki omogoča Google Pay (t.i. "in-app" plačila)

  1. izberi plačilo z Google Pay,
  2. izberi kartico za plačilo in
  3. potrdi plačilo.

Ali lahko plačujem z NFC brez povezave do interneta?

Pri plačilu z Google Pay, povezava z internetom ni potrebna.
Povezava z internetom je nujna le pri izvedbi plačil s Flik.

Zakaj vidim transakcijo v znesku 0,00 EUR, opravljena z Google Pay?

Pri dodajanju kartice v Google Pay se izvede avtorizacija v znesku 0,00 EUR za vsako dodano kartico.

Zakaj moram nastaviti Google Pay za privzeto denarnico?

V kolikor izvajate plačila s karticami z mobilnim telefonom na način brez odpiranja aplikacije, torej ne vstopate v DH Denarnik ali Google denarnico, je to obvezna nastavitev za ustrezno delovanje in vašo izkušnjo pri plačevanju.

Ali je nadgradnja DH Denarnika obvezna?

Z nadgradnjo nove verzije DH Denarnika uvajamo Google Pay, izboljšujemo uporabniško izkušnjo in skrbimo za večjo varnost. Posamezne funkcionalnosti predhodne verzije, zlasti mobilna plačila s karticami, ki se nadomeščajo z uporabo Google Pay, bodo uporabnikom na voljo zgolj omejen čas. Zaradi navedenega je nadgradnja obvezna.

Kaj, če ne želim uporabljati Google Pay?

Google Pay je storitev tretjega ponudnika mobilnih denarnic Google, pri čemer se lahko odločite, da te storitve ne boste uporabljali. V hranilnici sledimo bančnim trendom in vam želimo približati moderno uporabniško izkušnjo pri plačevanju s karticami, ki jo prinaša Google Pay.

Kako določam plačilne kartice v mobilni denarnici?

S plačilnimi karticami upravljate v meniju Moje kartice, kjer lahko dodate izbrano kartico v Google Pay, določate privzeto plačilno kartico v Google Pay in upravljate z varnostnimi nastavitvami.
Dodano kartico lahko kadarkoli odstranite iz storitve Google Pay. To storite tako, da v Google Denarnici izberete kartico in izberete opcijo "Odstrani plačilno sredstvo"

Ali je varno uporabljati Google Pay?

Ob upoštevanju pogojev poslovanja in temeljnih pravil varne uporabe plačilnih kartic je dodajanje kartic v Google Pay ter uporaba storitve popolnoma varna.

 

Za vašo varnost nikomur ne razkrivajte:

  • vaših osebnih podatkov (npr. davčna številka, mobilna številka,...),
  • kartičnih podatkov (npr. številka kartice, veljavnost, CVC varnostna koda,...),
  • še posebej ne razkrivajte podatkov, ki predstavljajo varnostne elemente (npr. PIN številka, geslo mobilne naprave, vsebine SMSa z aktivacijsko kodo,...).

 

Pri uporabi in plačilu z Google Pay morate najprej odkleniti svojo mobilno napravo. Pri plačilu zneska nad 50 EUR uporabite varnostni mehanizem, ki ga imate nastavljenega v vaši napravi, bodisi z geslom oz. PIN vaše naprave, bodisi z biometričnimi podatki, kot je prepoznava obraza ali prstni odtis. POS terminal od vas ne bo več zahteval vnosa PIN številke kartice, ki ga nadomesti varnostni mehanizem vaše naprave.

 

V primeru izgubljene ali odtujene naprave, zaščitite svoje podatke na daljavo. Google Pay je povezan z vašim računom Google in je zato dostopen s funkcijo Najdi mojo napravo. Ta vam omogoča, da na daljavo izbrišete vse podatke, shranjene v aplikaciji. Vsekakor pa velja, da svojih osebnih, kartičnih ali varnostnih podatkov nikoli ne vnašajte, vpisujte ali jih na drug način ne posredujte tretjim osebam.

Ali lahko izbrišem oz. onemogočim beleženje zgodovine transakcij z Google Pay?

Brisanje zgodovine vaših Google Pay transakcij lahko izvedete kadarkoli preko povezave v vaši Google Denarnici. Preko ikone v desnem zgornjem kotu se prijavite v vaš Google račun, nato izberite > Vaši podatki v aplikaciji Denarnica > Upravljanje podatkov o plačilih > ter pod naslovom Transakcije plačil in dejavnost izberite gumb > Izbriši.

 

Zgodovino transakcij z Google Pay lahko preko povezave v vaši Google Denarnici tudi kadarkoli onemogočite: Preko ikone  v desnem zgornjem kotu se prijavite v vaš Google račun, nato izberite > Nastavitve za aplikacijo Denarnica > Pregled nakupov in s pomikom drsnika v levo onemogočite spremljanje transakcij v vaši Google Denarnici.

Kaj storim, če sem prejel varnostno SMS obvestilo, da nekdo drug dodaja mojo kartico v Google Pay?

Če kartice niste sami dodali v Google Pay, kartico takoj blokirajte v DH Denarniku. V nastavitvah pod Moje kartice izberete Zakleni kartico in jo blokirate s pomikom drsnika v levo.

 

Za preklic kartice pokličite na telefonsko številko številko, ki je navedena na hrbtni strani kartice > Kontaktni center Bankarta +386 1 5834 183.

 

V kolikor ste sami dodali kartico v Google Pay, je sporočilo brezpredmetno in vam ni potrebno storiti ničesar.

Kaj storim ob sumu, da je bila moja kartica zlorabljena?

Kartico takoj blokirajte v DH Denarniku. V nastavitvah pod Moje kartice izberete Zakleni kartico in jo blokirate s pomikom drsnika v levo.

 

Za preklic kartice pokličite na telefonsko številko številko, ki je navedena na hrbtni strani kartice > Kontaktni center Bankarta +386 1 5834 183.

 

V primeru zlorabe se posvetujte z vašim svetovalcem v poslovni enoti, kjer ste odprli osebni račun.

Ali je mogoče imeti naložen DH Denarnik na več mobilnih napravah?

Da. Mobilno denarnico je mogoče imeti naloženo na več mobilnih napravah, pri čemer je geslo za vstop v mobilno denarnico enako na vseh mobilnih napravah in tisto, ki je bilo določeno zadnje.

Ali je možno Google Pay uporabljati na več napravah?

Da. Kartico lahko dodate na več naprav, katere omogočajo storitev Google Pay. Primer uporabe je kartica, ki je dodana v Google Denarnico in hkrati nameščena v Google Pay na pametni uri.

Kaj storim v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona na katerem je DH Denarnik?

V primeru izgube ali kraje mobilnega telefona, ki ima naloženo mobilno denarnico DH Denarnik, je to potrebno nemudoma sporočiti hranilnici v DH Kontaktni center na 01 3000 200 ali v poslovalnici Delavske hranilnice. Hranilnica bo v najkrajšem možnem času izvedla postopke za onemogočanje delovanja mobilne denarnice DH Denarnik. Plačila je v nadaljevanju še vedno možno opravljati z obstoječimi plačilnimi karticami v fizični obliki, obenem je možno izvajati plačila iz računa preko drugih kanalov hranilnice, kot so na primer spletna banka DH Osebni in mobilna banka DH Mobilni.

 

V primeru izgube ali kraje kartice v fizični obliki in posledični blokadi le-te, se onemogoči tudi uporaba pripadajočih digitaliziranih kartic na vseh mobilnih telefonih, kjer je naložena mobilna denarnica DH Denarnik z aktiviranimi karticami. Po pridobitvi nove kartice (fizične) se bo le-ta uvrstila tudi v seznam primernih kartic za digitalizacijo.

Kako pridobim pozabljeno geslo za vstop v DH Denarnik?

Po tretjem napačnem vnosu gesla se uporaba mobilne denarnice avtomatično zaklene. Za določitev novega gesla je potrebna ponovna registracija mobilne denarnice.

Kakšni so stroški uporabe mobilne denarnice DH Denarnik?

Uporaba mobilne denarnice DH Denarnik je brezplačna. Uporaba mobilne denarnice DH Denarnik lahko povzroči stroške mobilnega prenosa podatkov. Hranilnica bo uporabniku vse stroške in nadomestila v zvezi z uporabo mobilne denarnice DH Denarnik zaračunala v skladu z vsakokrat veljavno tarifo Delavske hranilnice in splošnimi pogoji poslovanja.

Kaj je Flik, plačilo Flik in Flik alias?

Flik je shema za pošiljanje in sprejemanje takojšnjih plačil, v katero so vključene vse domače banke. Storitev Flik svojim komitentom omogoča oziroma bo omogočala večina bank. Več o Flik-u lahko najdete na www.flik.si.

Plačilo Flik je storitev, ki je na voljo v mobilni denarnici DH Denarnik in pomeni izvedbo takojšnjega plačila iz računa uporabnika na račun prejemnika plačila, pri čemer se kot identifikator plačnika in prejemnika plačila uporablja Flik alias.

Flik alias je izbrani kontaktni podatek (običajno mobilna telefonska številka) za izvajanje plačil Flik in identifikacijski podatek, ki povezuje uporabnika z njegovim transakcijskim računom. Vaš Flik alias se kot identifikacijski podatek uporabi predvsem v primeru, ko drug uporabnik storitve Flik izvede plačilo Flik v vašo korist. 

Kako spreminjam Flik aliase v mobilni denarnici?

S Flik aliasi upravljate v meniju Moj Flik > Upravljanje aliasov, kjer lahko:

 

  • odstranite posamezen prednastavljen Flik alias iz vašega računa,
  • dodate oziroma povežete posamezen prednastavljen alias z vašim računom.

 

V kolikor prednastavljeni Flik aliasi niso ustrezni, za spremembo pokličite DH Kontaktni center na 01 3000 200

Kako poteka plačilo s Flik na prodajnem mestu?

Izvedba plačila s Flik na prodajnem mestu:

  • plačila z mobilno denarnico DH Denarnik se lahko izvajajo na prodajnih mestih, ki sprejemajo plačila Flik, preko terminala POS ali preko namenske mobilne aplikacije ali preko e-trgovine,
  • NFC način plačila Flik z vklopom aplikacije: na mobilnem telefonu vstopite v DH Denarnik z geslom ali prstnim odtisom, izberite gumb 'Plačaj trgovcu', in s pritiskom izberite Flik; napravo približajte terminalu POS in počakajte na zaslon o povzetku plačila; plačilo v aplikaciji potrdite z geslom ali biometričnim elementom; po opravljenem plačilu se vam na zaslonu prikaže ustrezna informacija,
  • QR način plačila z vklopom aplikacije: na mobilnem telefonu vstopite v DH Denarnik z geslom ali prstnim odtisom, izberite gumb 'Plačaj trgovcu', s pritiskom izberite Flik in nadalje uporabite gumb 'Skeniraj QR kodo'; z napravo skenirajte prikazano Flik QR kodo na terminalu POS ali namenski mobilni aplikaciji, preverite pravilnost plačila in ga potrdite z geslom ali biometričnim elementom; po opravljenem plačilu se vam na zaslonu prikaže ustrezna informacija,
  • način NFC plačila brez vklopa aplikacije: odklenite mobilni telefon in ga prislonite k terminalu POS; plačilo bo izvedeno s privzetim plačilnim sredstvom, ki mora v tem primeru biti Flik; za ta način plačila morate imeti DH Denarnik izbran kot privzeto mobilno denarnico in aktiviran NFC,
  • Flik plačilo v e-trgovini: v postopku plačila v spletni trgovini vnesete svoj Flik alias, na osnovi česar v mobilno denarnico DH Denarnik prejmete zahtevek za plačilo s strani spletne trgovine; vstopite v DH Denarnik z geslom ali prstnim odtisom, preverite pravilnost plačila in ga potrdite

 

Zakaj ne morem plačati s Flik, kljub temu, da imam odprt DH Denarnik in izbrano plačilo s Flik?

Preverite sistemske nastavitve za Brezstična plačila v vaši mobilni napravi z Android operacijskim sistemom.

 

Pod NFC nastavitvami > izberi Brezstična plačila in preveri nastavitve:

  • Privzeta aplikacija za plačevanje > Google Pay
  • Uporabi privzeto aplikacijo > in izberi: Zamenjaj privzeto aplikacijo, ko je druga aplikacija za plačilo odprta.

 

V kolikor ste izbrali drugo opcijo > Vedno uporabi privzeto aplikacijo, se vsa NFC plačila izvedejo z vašo privzeto denarnico, v tem primeru z Google Pay.

Kako poteka plačilo kontaktu z DH Denarnik?

Plačilo kontaktu se izvede s plačilom Flik. Na mobilnem telefonu poiščite mobilno denarnico DH Denarnik, vnesite geslo ali prstni odtis, ki ste ga izbrali ob registraciji, izberite gumb 'Plačilo kontaktu' ter nadalje kontakt, kateremu želite izvesti plačilo, oziroma z ročnim vnosom mobilne telefonske številke določite prejemnika.

 

Po vnosu zneska plačila in morebitnega sporočila nadaljujete na stran s povzetkom plačila in plačilo potrdite s PIN-om ali z izbranim biometričnim elementom. Po opravljenem plačilu se vam na zaslonu prikaže ustrezna informacija. Plačilo je mogoče izvesti samo kontaktu, ki je registriran uporabnik storitve Flik.

 

V primeru, da kontakt ni registriran uporabnik storitve Flik pri Delavski hranilnici ali drugi banki, temu kontaktu lahko izvedete plačilo z odlogom in ga povabite k registraciji v storitev Flik. Plačilo z odlogom čaka 24 ur. V kolikor se izbrani kontakt registrira v storitev Flik v 24-ih urah, bo plačilo prejel, v nasprotnem bo vaše plačilo neuspešno in ne boste bremenjeni za navedeni znesek.

Kako poteka Flik plačilo kontaktu z DH Denarnik?

Plačilo kontaktu se izvede s plačilom Flik. Na mobilnem telefonu poiščite mobilno denarnico DH Denarnik, vnesite geslo ali prstni odtis, ki ste ga izbrali ob registraciji, izberite gumb 'Flik plačilo' ter nadalje kontakt, kateremu želite izvesti plačilo, oziroma z ročnim vnosom mobilne telefonske številke določite prejemnika. Po vnosu zneska plačila in morebitnega sporočila nadaljujete na stran s povzetkom plačila in plačilo potrdite z geslom ali z izbranim biometričnim elementom. Po opravljenem plačilu se vam na zaslonu prikaže ustrezna informacija.

 

Plačilo je mogoče izvesti samo kontaktu, ki je registriran uporabnik storitve Flik.

Kako lahko spremenim maksimalen znesek Flik plačila?

Najvišjo vrednost Flik transakcije, ki velja tako za izvršitev plačila kot pošiljanje zahtevka za plačilo, nastavite v meniju Moj Flik > Nastavitve > Lastni limit Flik plačila, zatem spremenite že vpisano vrednost.

Kako deluje storitev razdeli račun?

Storitev deluje preprosto, vaš plačan račun lahko hitro razdelite med prijatelji, sodelavci in znanci. V seznamu transakcij preprosto izberete gumb Razdeli račun > izberi enega ali več kontaktov iz vašega imenika. Znesek se avtomatično razdeli na enake dele, kjer s kljukico označite, ali pri tem sodelujete z lastnim deležem ali ne. Zneske lahko spremenite, pri tem mora skupni znesek ostati enak osnovni transakciji. Zahtevkom za plačilo dodajte še sporočilo in pošljite zahtevke izbranim kontaktom. Zahtevke prejmejo le kontakti, ki so v registru Flik aliasov.

Kartica ali Flik pri plačilu z mobilno denarnico DH Denarnik ni zaznan. Kaj je lahko težava?

V kolikor kartica ali plačilo Flik nista zaznana, preverite ali imate na mobilnem telefonu vklopljen NFC. Priporočamo, da je NFC vedno vklopljen, saj se vmesnik za izmenjavo podatkov vklopi šele v trenutku, ko mobilni telefon odklenemo in ga približamo k terminalu POS.

DH Denarnik ne deluje oziroma se ustavlja, kaj je vzrok?

Mobilna denarnica DH Denarnik zaradi varnostnih razlogov ne deluje na mobilnih telefonih s spremenjenimi tovarniškimi nastavitvami oziroma mobilnih napravah, ki imajo spremenjeno prednastavljeno programsko kodo (zlom zaščite - "rootani" mobilni telefoni). Aplikacija ravno tako ne deluje, če mobilne naprave nimate zavarovane / zaklenjene z vsaj enim varnostnim elementov, to so PIN, vzorec ali biometrični element, kot na primer prstni odtis.

iOs

Kaj omogoča mobilna denarnica DH Denarnik?

Mobilna denarnica DH Denarnik za operacijski sistem iOS omogoča izvedbo dveh vrst plačil, in sicer:

 - izvajanje plačil Flik na prodajnih mestih (preko terminala POS ali druge ustrezne mobilne naprave), ki sprejemajo plačila Flik, s skeniranjem QR kode,

 - izvajanje Flik spletnih plačil pri spletnih trgovcih z označenim logotipom Flik,

 - izvrševanje plačil Flik na račun prijateljev oziroma kontaktov z uporabo telefonskega imenika, pri čemer mora biti prejemnik sredstev uporabnik storitve Flik.

 

Pri plačilu na prodajnem mestu v DH Denarniku izberete plačilno sredstvo Flik in skenirate QR kodo trgovca. Pri plačilu kontaktu in izvedbi plačila Flik v DH Denarniku izberete ustrezno funkcijo, iz imenika ali z ročnim vnosom mobilne telefonske številke določite prejemnika, vnesete znesek in morebitno sporočilo prejemniku ter potrdite plačilo.

 

Pri spletnem plačilu preprosto vnesite vaš kontaktni podatek (GSM ali email), odprite DH Denarnik in potrdite plačilo.

Poleg navedenega je mobilna denarnica DH Denarnik namenjena tudi za potrjevanje spletnih kartičnih plačil.

Kakšni so pogoji za uporabo DH Denarnika?

Mobilno denarnico DH Denarnik lahko uporabljalo vsi imetniki plačilnih kartic Mastercard in kartic Maestro, katerih izdajatelj je Delavska hranilnica. Pogoj za uporabo aplikacije je mobilni telefon z operacijskim sistemom iOS najmanj verzije 11.0 in z varnostnim protokolom TLS 1.2.

 

Funkcionalnosti DH Denarnika se razlikujejo glede na tip telefona in vrsto operacijskega sistema. V operacijskem sistemu iOS zaradi omejitev, postavljenih s strani Apple-a, ni mogoče digitalizirati kartic in z njimi izvajati plačila ter izvrševati plačila Flik preko NFC komunikatorja na prodajnem mestu.

Kako registriram mobilno denarnico DH Denarnik?

Za registracijo mobilne denarnice DH Denarnik potrebujete dostop do interneta, bodisi preko mobilnega omrežja (Mobile Data oz. prenos podatkov) bodisi preko WiFi povezave, v Sloveniji in v tujini.

 

Postopek registracije in aktivacije:

- aplikacijo DH Denarnik prenesete iz trgovine Apple App store, jo namestite in vstopite,

- postopek registracije nadaljujete z vnosom podatkov vašega Rekono uporabniškega računa, vnosom zadnjih 6 številk katerekoli izmed vaših plačilnih kartic Mastercard ali Maestro, ki jih je izdala hranilnica, in PIN številke kartice ter potrdite istovetnost z varnostnim elementom, ki vam je na voljo v okviru Rekono uporabniškega računa; v kolikor Rekono uporabniškega računa še nimate ali ta nima dovolj visokega nivoja zaupanja, le-tega lahko ustvarite ali nadgradite v postopku registracije mobilne denarnice,

- po uspešni identifikaciji z Rekono uporabniškim računom določite 4 mestno številčno geslo za vstop v DH Denarnik,

- v kolikor mobilni telefon podpira uporabo prstnega odtisa ali prepoznavo obraza, lahko nastavite tudi ta enostavnejši biometrični element,

- iOS uporabniki nadaljujete z nastavitvijo svojega Flik alias s tem zaključite postopek registracije in aktivacije.

 

Registracija aplikacije na mobilnih telefonih, ki niso zaklenjeni, ni mogoče. Registracija mobilne denarnice DH Denarnik ni mogoča v državah, v katerih velja prepoved oziroma omejitev poslovanja s karticami Mastercard; seznam držav oziroma regij je objavljen na spletnih straneh mednarodnega kartičnega sistema Mastercard.

Kaj je Flik, plačilo Flik in Flik alias?

Flik je shema za pošiljanje in sprejemanje takojšnjih plačil, v katero so vključene vse domače banke. Storitev Flik svojim komitentom omogoča oziroma bo omogočala večina bank. Več o Flik-u lahko najdete na www.flik.si.

 

Plačilo Flik je storitev, ki je na voljo v mobilni denarnici DH Denarnik in pomeni izvedbo takojšnjega plačila iz računa uporabnika na račun prejemnika plačila, pri čemer se kot identifikator plačnika in prejemnika plačila uporablja Flik alias.

 

Flik alias je identifikacijski podatek (običajno mobilna telefonska številka) za izvajanje plačil Flik in povezuje uporabnika z njegovim transakcijskim računom. Vaš Flik alias se kot identifikacijski podatek uporabi predvsem v primeru, ko drug uporabnik storitve Flik izvede plačilo Flik v vašo korist.

Kako spreminjam Flik aliase v mobilni denarnici?

S Flik aliasi upravljate v meniju Moj Flik > Upravljanje aliasov, kjer lahko:

  • odstranite posamezen prednastavljen Flik alias iz vašega računa,
  • dodate oziroma povežete posamezen prednastavljen alias z vašim računom.

V kolikor prednastavljeni Flik aliasi niso ustrezni se za spremembo obrnite na DH Kontaktni center na 01 3000 200.

Kakšni so stroški uporabe mobilne denarnice DH Denarnik?

Uporaba mobilne denarnice DH Denarnik je brezplačna. Uporaba mobilne denarnice DH Denarnik lahko povzroči stroške mobilnega prenosa podatkov. Hranilnica bo uporabniku vse stroške in nadomestila v zvezi z uporabo mobilne denarnice DH Denarnik zaračunala v skladu z vsakokrat veljavno tarifo Delavske hranilnice in splošnimi pogoji poslovanja.

Kako je z varnostjo plačevanja z mobilno denarnico DH Denarnik?

Plačevanje z mobilno denarnico je varno, saj podatki o vašem računu niso shranjeni v mobilnem telefonu. Prav tako se podatki o plačilu Flik posredujejo le obstoječim deležnikom v procesu plačevanja. Mobilni operaterji ter dobavitelji mobilnih telefonov ne prejemajo podatkov o vašem računu ali opravljenih transakcijah.

Kako pridobim pozabljeno geslo za vstop v DH Denarnik?

Po tretjem napačnem vnosu gesla se uporaba mobilne denarnice avtomatično zaklene. Za ponovno uporabo mobilne denarnice je potrebna njena ponovna registracija.

Kaj storim v primeru izgube ali kraje mobilnega telefona na katerem je DH Denarnik?

V primeru izgube ali kraje mobilnega telefona, ki ima naloženo mobilno denarnico DH Denarnik, je to potrebno nemudoma sporočiti hranilnici v DH Kontaktni center na 01 3000 200 ali v poslovalnici Delavske hranilnice. Hranilnica bo v najkrajšem možnem času izvedla postopke za onemogočanje delovanja mobilne denarnice DH Denarnik. Plačila je v nadaljevanju še vedno možno izvajati iz računa preko drugih kanalov hranilnice, kot so na primer spletna banka DH Osebni in mobilna banka DH Mobilni.

DH Denarnik ne deluje oziroma se ustavlja, kaj je vzrok?

Mobilna denarnica DH Denarnik zaradi varnostnih razlogov ne deluje na mobilnih telefonih s spremenjenimi tovarniškimi nastavitvami oziroma mobilnih napravah, ki imajo spremenjeno prednastavljeno programsko kodo (zlom zaščite - "rootani" mobilni telefoni). Aplikacija ravno tako ne deluje, če mobilne naprave nimate zavarovane / zaklenjene z vsaj enim varnostnim elementov, to so PIN, vzorec ali biometrični element, kot na primer prstni odtis.

Ali je mogoče imeti naložen DH Denarnik na več mobilnih napravah?

Da. Mobilno denarnico je mogoče imeti naloženo na več mobilnih napravah, pri čemer je geslo za vstop v mobilno denarnico enako na vseh mobilnih napravah in tisto, ki je bilo določeno zadnje.

Kako poteka plačilo na prodajnem mestu z DH Denarnik?

Plačila z mobilno denarnico DH Denarnik v iOS okolju se lahko izvajajo, če je prodajno mesto opremljeno s terminalom POS ali drugo ustrezno mobilno napravo in sprejema plačila Flik.

 

Izvedba plačila Flik na prodajnem mestu s skeniranjem QR kode: na mobilnem telefonu poiščite mobilno denarnico DH Denarnik, vnesite geslo ali prstni odtis, ki ste ga izbrali ob registraciji, izberite gumb 'Plačaj trgovcu', s pritiskom izberite Flik; napravo približajte terminalu POS ali drugi mobilni napravi in skenirajte prikazano QR kodo, nadalje v aplikaciji preverite pravilnost plačila in ga potrdite z geslom ali biometričnim elementom; po opravljenem plačilu se vam na zaslonu prikaže ustrezna informacija.

Kako poteka plačilo na Flik spletnem prodajnem mestu z DH Denarnik?

S takojšnjimi plačili Flik lahko odslej plačujete tudi prek spleta. Pri spletnih trgovcih, ki ponujajo storitev plačevanja s Flik sledite preprostim korakom:

-           v blagajni izberite način plačila s Flik

-           vnesite vaš kontaktni podatek (GSM ali e-naslov)

-           odprite vaš DH Denarnik in

-           potrdite plačilo.

Potrdilo o uspešnem plačilu se bo prikazalo v DH Denarniku in na spletni strani. Če se potrdilo ne izpiše samodejno v nekaj sekundah, stran osvežite. Sredstva bodo takoj prenesena trgovcu, uspešnost transakcije lahko preverite tudi v seznamu Flik transakcij (izberite Moj Flik -> Opravljene transakcije). Transakcija bo takoj tudi razvidna v vaši spletni in mobilni banki.

Kako poteka plačilo kontaktu z DH Denarnik?

Plačilo kontaktu se izvede s plačilom Flik. Na mobilnem telefonu poiščite mobilno denarnico DH Denarnik, vnesite geslo ali prstni odtis, ki ste ga izbrali ob registraciji, izberite gumb 'Plačilo kontaktu' ter nadalje kontakt, kateremu želite izvesti plačilo, oziroma z ročnim vnosom mobilne telefonske številke določite prejemnika.

Po vnosu zneska plačila in morebitnega sporočila nadaljujte na stran s povzetkom plačila in plačilo potrdite s PIN-om ali z izbranim biometričnim elementom. Po opravljenem plačilu se vam na zaslonu prikaže ustrezna informacija.

Plačilo je mogoče izvesti samo kontaktu, ki je registriran uporabnik storitve Flik. V primeru, da kontakt ni registriran uporabnik storitve Flik pri Delavski hranilnici ali drugi banki, temu kontaktu lahko izvedete plačilo z odlogom in ga povabite k registraciji v storitev Flik. Plačilo z odlogom čaka 24 ur. V kolikor se izbrani kontakt registrira v storitev Flik v 24-ih urah, bo plačilo prejel, v nasprotnem bo vaše plačilo neuspešno in ne boste bremenjeni za navedeni znesek.

Ali je mogoče izvesti plačilo z mobilno denarnico brez povezave do interneta?

Za izvedbo plačil Flik je povezava z internetom nujna.

Kako lahko vidim transakcije izvršene z DH Denarnik?

Informacije o izvršenih plačilih Flik se nahajajo v mobilni denarnici DH Denarnik v meniju Moj Flik > Opravljene transakcije. Vsa izvršena plačila Flik so v realnem času prikazana tudi v spletni banki DH Osebni ter mobilni banki DH Mobilni.

KONTAKT